הקלה בשעות הערב: תוגברה תדירות הרכבת בירושלים

צבי טסלר No Comments on הקלה בשעות הערב: תוגברה תדירות הרכבת בירושלים

החל מיום רביעי תוגבר תדירות הרכבת בירושלים גם בשעות 20:00 עד 22:00, בהן תגיע רכבת בכל 10 דקות, במקום בכל 12 דקות עד כה

צילום: Kobi Gideon / Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בשורה לתושבי הבירה: ממחר (רביעי) תוגבר תדירות הנסיעות של הרכבת הקלה בירושלים, במטרה לקצר את זמני ההמתנה ולהפחית את הצפיפות בקרונות.

מעתה תבצע הרכבת הקלה 331 נסיעות מידי יום, בימים ראשון עד חמישי, בין השעות 05:30 בבוקר ועד חצות. השיפור בתדירות יורגש בעיקר בשעות הערב והלילה, במטרה למנוע המתנה ארוכה בתחנות ולמען בטיחות התושבים.

מאז תחילת חודש ינואר השנה, גדל מספר הרכבות בשעות הערב, בין 19:00 ל-20:00. כיום מגיעה הרכבת בשעות אלו כל 6 דקות, לעומת תדירות של רכבת כל 10 דקות לפני כן.

החל מיום רביעי, תוגבר תדירות הרכבת גם בשעות מאוחרות יותר. בין השעות 20:00 עד 22:00 תגיע רכבת בכל 10 דקות, במקום בכל 12 דקות עד כה; בשעות 22:00 עד 24:00 תוגבר התדירות לרכבת בכל 12 דקות, במקום 15 דקות בעבר.

שרת התחבורה מירי רגב: "הרכבת הקלה משפרת את התדירות ואת רמת השירות. גם הקווים הבאים מתקדמים בקצב מהיר לקראת השלמת רשת רכבות קלות שתחבר את ירושלים כולה ואת מרכז העיר לשכונות. כפי שאמרתי בעבר, המשימה שלי היא לאפשר לתושבים, לאורחים ולתיירים המגיעים לירושלים נסיעה בטוחה, איכותית וזמינה. החזון שלי לתושבי ישראל הוא לחבר את המדינה כולה בתחבורה ציבורית חכמה ויעילה. לכל רחבי הארץ במהירות ובטיחות".

ראש העיר ירושלים משה ליאון: "אחרי שבחודש שעבר הוספנו נסיעות והגענו ל-320 נסיעות ביום אנו מוסיפים נסיעות נוספות שיקלו על העומסים בתוך הקרונות. הרכבת הקלה היא כלי הסעת המונים מוצלח וירוק שמוריד עומסי תנועה משמעותיים בעיר. בשנים הקרובות נסיים את שני הקווים הנוספים שימשיכו ויפחיתו עומסי תנועה רבים".



0 תגובות